Followers !

Khamis, 4 September 2014

Helmet baru :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Al-kisahnya berkisar dari lepas bayar motor tempoh hari, sebenarnya KK baru beli helmet ni kat kedai yang sama


Sebenarnya helmet KK yang lama tu dah patah visornya, jatuh haritu, lama dah kisahnya, basi dah.

Jadi, selama ni pakai helmet orang, pinjam, kesian kan, hahaha, tak beli-beli sampai sudah sehinggakan baru beli yang ni.


Helmet ni helmet separuh, tapi dah lulus JPJ, dan paling penting ada cop SIRIM kat belakang.

Jenama PANTHER, warna hitam, harga helmet RM 36, tambah visor RM 10 ( RM 12 sebenarnya), jadi keseluruhan RM 46, KK minta kurang jadi RM 45 sekali pasang visor tu, hehe

Dapat juga beli helmet baru setelah sekian lama, sebelum ni pakai helmet orang, pinjam, sekarang adalah rezeki nak pakai helmet baru




Tiada ulasan:

Catat Ulasan