Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 11 Julai 2016

Balik ke "sarang" !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sebenarnya KK dah balik semalam, sampai-sampai terus buka kedai, dan tak fikir apa dah, kerja macam biasa


Malasnya ditambah cuaca panas, KK pun tak buat keluar lagi barang-barang dalam kereta, malasnya nak angkut dari bawah ke atas

Malam tu barulah alih kereta dan angkut semua barang, dan siap kemas-kemas semalam lagi lepas tu dengan beli air untuk minum


Sempatlah bungkus sikit kuih raya yang ada lebih tu, bawa lah dalam 4 jenis biskut raya yang KK buat tu, hehe

Bolehlah bagi kawan kerja rasa hasil air tangan yang tak seberapa ni, mana tahu dia cakap sedap kan, haha

Mood raya masih ada, tapi kerja kerja juga, mana boleh tinggal kan, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan