Followers !

Isnin, 4 Julai 2016

Ramadhan 29 : Ayam kicap pedas !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Alhamdulillah, selesai sudah puasa yang ke 29, tak sangka esok dah hari terakhir kita berpuasa, lepas tu raya, haha


Menu harini sebenarnya KK dah tak tahu nak masak apa, akhirnya buat saja ayam kicap pedas, hari-hari masak sampai tak tahu menu apa

Kenyang perut, alhamdulillah, esok KK akan berbuka diluar sebab nak cari persiapan raya, entah lah makan apa, tengoklah esok

Kejap lagi nak teruskan buat kek untuk raya, kalau larat lah, haha, baru nak pergi bwli barang ni, tak pun esok saja kita buat, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan