Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 20 Julai 2016

Lunch Box !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sambil-sambil KK tengah kumpul gambar, kejap lagi nak buat entri biskut raya yang dah habis, haha, ayuhlah kita makan dulu


Untuk harini KK rasa tak berapa nak sihat, panas saja badan ni, jadi selera pun kurang, tengok lauk bersusun pun macam tak rasa apa

Jadi KK ceduk saja lauk paru goreng pedas tu, dengan kuah daging kicap, takkanlah nak makan kering, haha, tak tergamak pula KK, nanti tercekik, haha

Demam tak demam, habis sebungkus sebab lapar, licin tadi, alhamdulillah rezeki untuk harini, oh, sebelum lupa harganya cuma RM 4

Dah makan ke belum?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan