Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 21 Julai 2016

Lunch Box


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini tak ada selera sangat nak beli lauk-lauk ceduk tu, tengok sama saja, biarpun nampak ayam goreng tu melambai lambai kat KK tadi, haha


Akhir sudah, KK beli nasi ayam saja, tak tahu nak makan apa, dengan cuaca yang sejuk sejuk dingin ni, sedap kalau pekena sup panas

Demam tak demam, siap minta sup lebih, konon nak hirup, haha, makcik tu marah kot, dia baginya sup tu macam beli nasi ayam 3 bungkus, haha sayang makcik tu

Banyak pula sup tu, tapi makcik kedai tu tak caj lebih ,sama saja RM 5 sahaja siap percuma sudu lagi, sebab KK beli bungkus

Habis sebungkus sebab perut kelaparan, haha, kejap lagi sikit makan ubat, rasa macam dah kebah sikit, insyaAllah nanti dah baik, Aminn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan