Followers !

Isnin, 25 Julai 2016

Off Day !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Dari semalam dah KK balik ke Kuantan, sebab kawan ajak keluar harini, jadi lepas habis kerja semalam KK terus bertolak dari Pekan


Kalau tak ada orang mengajak, tak adanya KK nak turun, mereput saja kat sana kalau hari cuti kerjanya tidur saja, bukan buat apa pun

Esok KK dah kerja semula, cuti sehari saja, bulan depan baru KK cuti panjang, KK minta cuti 5 hari sebab ada kes tertentu, hehe, nanti KK bagitahu

Jadi kepada yang bercuti hari biasa macam KK ni selamat bercuti, kepada yang bekerja teruskan bekerja, jangan curi tulang pula, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan