Followers !

Ahad, 31 Julai 2016

Jemput bilis !



Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kat tempat baru KK kerja ni ada dapur, jadi bolehlah main masak masak menjahanamkan dapur rumah orang, haha


KK ni suka memasak, bukan pandai sangat pun, tapi suka makan apa yang dimasak sendiri, makan hasil air tangan sendiri

Untuk malam ni KK masak jemput bilis, atau orang panggil cucur pun betul, ataupun namanya cekodok, tak ada masalah, boleh belaka, haha

KK makan sepinggan tu, habis pula tu, nampak tak kebulur kat situ, nampak sangat macam lapar sangat, alhamdulillah kenyang, hehe

2 ulasan:

  1. Wah, sepinggan bole abes ya? Salute2..
    Jemput bilis mmg all time fav Kaklong. Takde bilis, jemput susu pun bole, asal jadi. XD

    BalasPadam
    Balasan
    1. KK memang suka jemput bilis, hehe

      Padam