Followers !

Rabu, 20 Julai 2016

Koleksi biskut raya 2016 !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Raya nak dekat sebulan dah, biskut raya tak nampak-nampak pun, haha, maaflah KK ni selalu terlupa, memang nak buat entri


Tahun ni KK buat 12 jenis biskut raya termasuk popia nestum, alhamdulillaj, dengan bantuan mak KK, membanting tulang godek kat dapur siap juga

Mana taknya, sehari buat 2 jenis, 5 hari dah 10 jenis, ada hari tak buat, kalau meniaga ni rasanya tak menang tangan, sebab buat berdua saja, haha

Petang sikit KK akan buat entri Projek Biskut Raya 2016, tapi buat entri sekadar gambar saja, resipinya tertinggal di rumah, kira entri kosong

Nantikan semua, 12 jenis kuih raya bakal KK hidangkan kepada semua, mana tahu tercetus idea nak buat masa raya Haji kan, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan