Followers !

Isnin, 18 Julai 2016

Cuti-cuti !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bergoyang-goyang kaki tak buat kerja apa, seharian lah KK macam ni, tak tahu hala tuju, jadi terperap saja kat pejabat ni


KK cuti harini, malas nak turun Kuantan, jadi terperap saja, tak tahu nak buat apa, kejap lagi boleh tidur, haha

Hari Sabtu ni baru KK turun Kuantan sebab kawan ada buat majlis makan-makan sikit, balik kerja nanti terus gerak sana

Kepada yang bekerja, selamat bekerja, yang bercuti macam KK, hehe selamat bercuti rehat rehatkan diri tu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan