Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 9 Disember 2016

Ayam masak kicap


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Menu masak ayam masak kicap ni kebiasaanya disukai oleh kanak-kanak, tak juga sebenarnya orang tua macam KK ni pun suka makan, hahaha


Nak masak pun bukan susah pun, tumis lebih kurang letak ayam letak kicap dah siap, haha, tutup mata pun boleh buat bukan lama pun

KK pun lupa bila masak lauk ni, tengok dalam telefon ada, terliur juga tengoknya, esok kot boleh masak semula, hehe

2 ulasan:

  1. simple tapi sangat sedap :D

    jemput singgah dan komen
    http://www.neezalife.com/2016/12/tips-kurus-dengan-lazz-susu-kambing.html

    BalasPadam