Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 24 Disember 2016

Mendobi-dobi


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kita yang hidup membujang ni, merantau pula ke tempat orang pula, kenalah pandai bawa diri kan, nak makan, nak tidur, nak kerja lagi, paling penting baju kena basuh !


Takkanlah baju tak basuh kan, haha, jadi alamatnya kenalah ber"dating" dengan dobi ni, dalam 2 minggu sekali juga KK datang dobi ni, jadi dalam sebulan dua kali juga



Dah siap basuh dalam 40minit, tunggu lagi untuk mengering, senang tak payah sibuk nak jemur, campak saja dalam pengering tu, tunggulah dalam 35minit lagi

Kalau tak berbunyi tu, alamatnya siap lah, baju keluar macam dalam oven, panas macam kita baru gosok, haha, teruslah lipat terus dan susun dalam bakul

Begitulah alkisahnya kalau membujang ni, pandai-pandailah nak hidup, kena berdikari lagi-lagi di tempat orang, insyaAllah sama-sama kita belajar untuk diri sendiri dan kena pandai jaga diri 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan