Followers !

Jumaat, 30 Disember 2016

Tomyam + Nasi putih


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Hidangan yang biasa sangat orang pesan kalau di kedai makan, tak ada yang luar biasa pun, cuma yang menbezakan hanya satu saja, hahaha, apa dia


Persoalan iaitu sedap atau tidak? kena ke dengan selera tekak kita? begitulah yang menjadi tanda tanya bila kita makan di luar

KK selalu juga pesan macam ni kalau tekak ni nak rasa makanan berkuah kan, memang sedap kalau tomyam tu pekat dan pedas membangkit selera lagi

Alhamdulillah yang KK pesan semalam sedap tomyamnya, kena dengan selera anak tekak ni, hehe, syukur dan kenyang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan