Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 19 Disember 2016

Walimatul Urus Effa & Nizam !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Alhamdulillah, satu lagi kawan KK disatukan dengan ijab kabul dengan pilihan hati untuk bersama-sama membina masjid





Minggu lepas KK dari Kemaman turun ke Kuantan untuk menghadiri dan sama-sama meraikan majlis perkahwinan Ipah, kawan sekolah ni dulu, dah kahwin pun dia

KK datang awal, jadi tak sempat nak tengok pengantin bersanding, nasiblah sempat bergambar dengan Ipah, dengan suami Ipah tak sempat, tak apalah, nasi minyak tetap di dijamah, haha


Tahniah Ipah, semoga berbahagia dalam menjalani dunia baru bersama suami tercinta, semoga menjadi isteri yang solehah, setia di sisi suami dan kalau dah ada "isi" tu jangan lupa beritahu KK, hehe



Tiada ulasan:

Catat Ulasan