Followers !

Rabu, 28 Disember 2016

Kerabu Maggi !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Rasanya ini kali pertama untuk mencuba kerabu maggi, sebelum ni pernah dengar saja kerabu ni, tak pernah nak merasa pun, harini kena paksa dengan si Aini, haha


Sedap juga, getus pertama kali ceduk mee dalam mulut ni, haha, dan pedas, dicampur dengan pelbagai bahan-bahan seperti sotong, udang, ketam dan sosej

Barulah tahu macam ni rupanya rasa kerabu maggi yang orang sebut-sebut sangat ni, boleh dah tidur lena malam ni dari selama ni berfikir macam mana rasanya

Boleh lagi pesan kerabu maggi kat kedai lepas ni, dah makan sekali nak makan banyak kali pula kan, begitulah KK kalau makanan tu sedap, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan