Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 30 Disember 2016

Cucur manis + Kopi O


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Harini KK buat cucur manis untuk sarapan pagi tadi, sebab nak makan ramai-ramai kan, jadi buat banyak terus


KK dan pengurus serta rakan sekerja ada masuk karnival usahawan di Kemaman ni, jadi ramai lah kat tempat kerja ni, meriah sangat sebab berkumpul

Sebelum masuk kerja, makan dulu cucur manis ni, alhamdulillah boss cakap sedap, haha, bukan senang boss nak puji kan

Habis juga sepinggan tu, seronok kalau dapat makan ramai-ramai ni, sedar tak sedar habis sepinggan juga, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan