Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 26 Disember 2016

Swafoto, Gosip dan Rindu


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Al-kisah minggu lepas, KK turun ke Kuantan ada urusan sikit, jadi alang-alang dah sampai tu, jenguk kejap tempat kerja lama dulu, zaman-zaman dengan tepung


Sempatlah jumpa Kak Mie dengan Mek Na sekejap, mereka ajak keluar pergi jalan-jalan pusing bandar Kuantan, haha, dah macam orang jauh rasanya, hehe



Sempatlah buat fotografi ala-ala Che Ta sekejap, nasiblah tak penuh memori telefon KK dibuatnya, haha, penuh satu album

Bermulalah episod bertukar cerita dan bergelak ketawa, tak sah kalau tak bergosip, ada saja cerita, nak kahwin lah, nak beranak lah, haha, tak habis habis

Nanti kalau ke Kuantan, pasti lagi jenguk kawan-kawan kita, KK masih lagi berhubung dengan kawan-kawan kerja lama, tak kisah pun, asal jumpa pasti tegur

Tiada ulasan:

Catat Ulasan