Followers !

Selasa, 27 Disember 2016

Satay


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Lamanya tak makan satay kan, rasanya dah berzaman tak sentuh makanan yang sekarang ni agak mahal, secucuk dah 60sen, bukan selalu boleh, jangan tiap hari, haha


Jadi harini bolehlah nak makan sebab ada duit lebih sikit, berkongsi dengan makcik Nadia ni, dengan sejuk-sejuk dingin angin malam ditambah hujan renyai, memang berselera lah makan satay

KK pesan dari Whatapps dan ada orang COD sampai pejabat KK, RM 20 dapat satay 30 cucuk dengan nasi dan kuah, sekali penghantaran lah, senang kan sekarang

Melantaklah kami berdua, kuah kacang nak senang letak dalam gelas, celup saja satay dalam tu, haha, lepas ni boleh tiru macam KK tu, haha, tak perlu mangkuk lagi

Selamat menjamu selera semua !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan