Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 25 Disember 2016

Oreng merajuk


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

KK ni nak balik Kuantan jarang sekali, boleh kira dengan jarilah kalau jejak Kuantan tu, bukan apa, kalau cuti tu biasa tak kemana pun, di Kemaman saja


Si Oreng ni kalau KK balik mesti merajuk, haha, dia tahu KK jarang jenguk dia, mak pula suka marah dia, sebab dia suka cari gaduh dengan kucing lain, balik bercalar muka, luka habis tangan


Tengok dia, bukan nak buka mata, merajuk je kerjanya, haha, kesian dia, kalau boleh bawa dah lama KK bawa ke Kemaman ni, tak adalah dia bosan kan

Takpelah, mak jaga Oreng dengan baik, cukup makan minum, kalau awak tak degil, tak adanya orang nak marah kan, hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan