Followers !

Khamis, 22 Disember 2016

Roti Kosong VS Roti Telur


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Berbalik pada topik roti roti canai, pasti kita semua suka makan kan, termasuklah KK, KK jenis tak memilih bab makanan, semua boleh telan dan tak berapa cerewet, hehehe


Antara roti canai KK lebih gemarkan roti telur, sangat suka, haha, nak tunggu makan roti kosong ni entahlah, sekali datang rasa nak makan baru pesan, kalau tak pasti roti telur lah jawabnya

KK suka akan rasa telur disaluti oleh roti dan pasti sedap lagi dicicah dengan kuah kari, pasti menyelerakan dan tak pandang kiri kanan dah, haha, 

Kalau jenis KK, sekali pesan dua keping terus, sekeping memang bukan calang KK, hahaha, dasar perut lembu, sebab kalau sekeping memang tak kenyang, entahlah perut lelaki kan, hahahaha

Tapi apapun antara roti kosong dengan roti telur, KK pasti pilih roti telur, walau sedikit mahal, tapi apakan balasannya kalau dapatkan rasa yang dapat mengenyangkan perut kita kan? hehe

2 ulasan:

  1. suka je dua2, lagi satu suka roti planta. tapi makan roti planta kat satu restoran ni je, sebab tempat lain mesti tambah gula :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul, kena tengok atas tempat, ada yang sedap, ada yang tak berapa sedap..

      Padam