Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 13 Ogos 2013

4 Syawal : Beraya di rumah Farhan !


Assalamualaikum,

Hari Ahad kimi beraya di rumah farhan, mak dia masak mee jawa tau, hehe, apa lagi, jom kita pergi serang ke rumah farhan.


Nak pergi rumah farhan ni, dah pakat-pakat dengan budak kelas, cuma thibaan saja yang boleh, selain itu, tasya, farah, dan meera.


Kimi makan mee jawa, semua makan mee, cuma thibaan kena makan nasi hujan panas, sebab kuah mee jawa ada daging, hehe, sorry thibaan, tapi thibaan rilek saja, dia ok saja.

Kimi lama sangat tak makan mee jawa, baru lepas makan, sedap pula, hehe, nampak pula terliur tgk ayam masak merah, haha, kimi pun ambil ayam, makan macam tu saja, nak rasa, haha


Lepas dah siap melantak semua, haha, masa untuk bersalaman dan balik, thanks farhan untuk semua, mee jawa sedap, ayam masak merah tu pun sedap, hehe.


2 ulasan: