Followers !

Jumaat, 23 Ogos 2013

Sekolah Ganti di Hari Sabtu !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sekolah Ganti pasti menjadi "mimpi buruk" kepada pelajar di seluruh Malaysia kerana hari cuti mereka telah "dicuri", haha

Begitu juga kimi hari ini, sebenarnya tak nak datang ke sekolah pada pagi ini, tapi bila difikirkan PBS Pengajian Perniagaan yang belum siap sepenuhnya. Kimi perlu juga hadir ke sekolah.

Perkara yang paling gempak ialah, hanya 4 orang yang hadir ke sekolah, haha, Kimi, Marni, Tasya dan Danial.

Kelas kimi ada 17 orang, bila dah datang 4 orang, nampak sangat kan, ramai yang "ponteng", hehe.

muka terlebih gembira! 
*publish kat sekolah !


2 ulasan:

  1. HAHA..saya pun ganti sekolah jugak..PBS tak siap lagi ! selamat berjuang~

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe, bagus2, insyaallah, doakan saya :)

      Padam