Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 29 Ogos 2013

Rumah Terbuka Cikgu Rosnahni !


Assalamualaikum,

Sabtu yang lepas (24/8/2013), Cikgu Rosnahni adakan rumah terbuka. Ramai juga tetamu yang dijemput oleh cikgu termasuk anak murid dan tak lupa warga sekolah kimi sendiri.


Kami kelas U6A2 datang dalam jam 12 tengahhari, masa sampai kita orang tolong cikgu angkat makanan dan susun makanan kat depan.


Macam-macam juadah cikgu sediakan, dan paling utama iaitu nasi arab ! huhu, makan kambing, sedap sangat, selain itu ada laksa penang, roti jala dan lain-lain.

Tak sempat nak ambil gambar, sebab orang ramai sangat, sempat ambil sebelum balik saja, tu pun kat luar rumah saja.


Aktiviti kami tak habis begitu sahaja, haha, ikutkan otak-otak senget budak2 ni, pergi karaoke pula lepas tu. haha




Haha, 1 jam pula dalam tempat karaoke, satu-satu lagu, semua nya lagu jiwang, memang jiwang betul2 lah budak-budak ni.



Walau apapun, layan jelah otak senget makcik-makcik ni, haha, petang baru balik,

#have a great time with "Budak Asrama", "Zarina", "Bawanis", "Yuna" , "Aaron Aziz"


Tiada ulasan:

Catat Ulasan