Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 16 Ogos 2013

Burger Ayam Double !


Kimi sudah gemuk kembali !

Sebenarnya tadi kimi ada pergi ke rumah kawan mak kimi, dia ada buat makan-makan sikit, jadi kimi pergi sebagai tukang ambil gambar, haha, makan tak mana pun, kimi adalah jamah sikit nasi dagang, terliur tengok.

Ada macam2 hidangan, tapi teringin tengok nasi dagang saja, jamah sikit, dan ambil agar-agar, lepas tu tak makan dah.


Balik tu, tekak rasa nak makan burger saja, haha, nafsu nafsu, ada lah kedai burger buka, terus berhenti dan pesan burger ayam double, harga RM 3.70.

Balik rumah terus melantak sambil tengok Fast and Furious : Tokyo Drift, hehe.

*Gemuk lah kimi, haha


Tiada ulasan:

Catat Ulasan