Followers !

Isnin, 11 Ogos 2014

Hadiah untuk si pengantin baru :)


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sabtu lepas, KK baru sahaja menghadiri majlis perkahwinan kawan semasa di sekolah menengah yang sama umur dengan KK


Semangat betul KK, sampai tukar cuti, dan tak lupa beli hadiah, rasa tumpang gembira bila orang kahwin ni, ehehehe


Balik kerja singgah sekejap di satu pasaraya, pusing-pusing sambil fikir hadiah sesuai untuk orang kahwin, akhirnya jumpa set cawan



Inilah set cawan tu, KK ni berkenan tengok corak tu, sangat comel, kombinasi warna memang sesuai sangat.

Macam nak beli untuk diri sendiri kan, hehe, harga? biarlah rahsia, tapi amat berbaloi-baloi, hehe


Kata orang, janganlah hanya memandang harga semata-mata, pandanglah nilai yang ada padanya dan keikhlasan orang yang memberinya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan