Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 9 Ogos 2014

Walimatul Urus Aina & Zainal ^-^


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Macam tak percaya pun ada, umur 20 dah jadi isteri orang, tapi itulah realitinya, kawan KK telah menjadi hak milik orang, hehe


KK tukar cuti harini, semata-mata nak pergi majlis perkahwinan Aina, kawan KK masa di tingkatan 5 dahulu


Tup tup dapat mesej di FB untuk jemputan ke majlis kahwin, tak sangka betul, rasa macam sekejap saja,

Si cantik berbusana ungu itulah pengantin, nampak lain sangat, orang darah manis lah katakan, mana tak cantik, hehe




KK pergi dengan Tasya, Farah dan Husna, naik satu kereta, Tasya yang ambilkan tadi pukul 2 kat rumah, sebab dia kerja pukul 6 harini.

KK cuti, hehe, yang lain pun cuti, Tasya saja yang kerja, lepas habis saja dari majlis, terus siap-siap nak pegi kerja.


Terima kasih sebab sudi menjemput KK, KK doakan Aina sihat, dimurahkan rezeki, menjadi isteri yang solehah dan cepat-cepat dapat anak, hehe




4 ulasan:

  1. Sama lah kita.Banyak kwn yg umur 20 dh kahwin.Kita ni tngok aja dulu :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe, samalah, KK pun tengok saja orang naik pelamin, kita bila lagi, hehe

      Padam
  2. selamat malam..singgah jalan2 sini :).. hahaa..kita ni yg 20 tggu la jod0h..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe, ada jodoh nanti tu, kahwin jemput tau

      Padam