Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 27 Ogos 2014

Setelah sekian lama...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Aduhaiii, dah lama tak berasap KK punya oven kat rumah tu, al-kisahnya semalam berasap juga, berguna juga, nanti merajuk pula, susah lah.


KK buat Kek Minyak semalam, kek paling senang, cepat, mudah, gempak dan sedap, pasti menjadi, insyaAllah dengan Izin-Nya


Kawan KK nak belanja burger, bulan lepas dah pernah datang sekali, tapi itu KK bayarkan, tak sampai hati nak minta dia belanja, hehe


Jadi, sebagai balasannya, KK nak beri Kek Minyak ni, esok lepas balik kerja KK nak datang kedai burger dia, hehe, nak belanja katanya.

Yang lebih tu, boleh bagi-bagi kat bakeri, ramai kawan sekerja, mana tahu boleh beri komen dan rasa air tangan KK ni, hehe


3 ulasan:

  1. wahh.. pandai buat kek.. kalah wawa.. hihihihihi

    BalasPadam
  2. berwarna-warni..menarik..mesti sedap..

    BalasPadam