Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 12 Ogos 2014

Rumah Terbuka Raya Puan Rosnahni !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Ahad lepas, cikgu KK iaitu Puan Rosnahni ada mengadakan rumah terbuka, biasalah, raya kan, mesti berpusu-pusu orang buat open house


Tak terkecuali cikgu Bahasa Melayu KK semasa di tingkatan 6, yang juga mengadakan majlis rumah terbuka ini.

KK masa tu kerja, ingatkan tak nak pergi, akhirnya setelah dipaksa, pergi juga, keluar masa rehat, hehe




Dengan muka tak malu, selamber badak, pergi rumah terbuka dengan baju kerja, hahaha, dah lah warna amat terang sekali, semua orang tengok, haha

Rumah cikgu, anak murid memang ramai, semua pakat tengok baju orenku, haha, biar lantak, malas nak salin baju lain, hahaha

Lepas dah makan, ajak cikgu bergambar, seronok sangat dapat jumpa cikgu balik, berkumpul kawan-kawan.

Terima kasih cikgu, nanti kalau ada lagi, jangan jumpa jemput tau, hehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan