Spice of My Life

Followers !

Halaman

Rabu, 20 Ogos 2014

Pening + Panas Badan = Demam


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Hari-hari cuti bila demam, tidur lah jawabnya, segala rancangan tak jadi, badan tak sihat, mana larat nak jalan


Sebenarnya dah dua tiga hari rasa tak sedap badan, rasa lemah semacam, mengantuk tak tentu pasal, tak tahu kenapa

Bila semalam cuti, bangun pagi, terus panas dan pening kepala, lepas dah makan okay sikit.

Bila sampai petang, rasa mengantuk sangat, pukul 3 petang, terus tidur, tak fikir apa dah, letak kepala terus lelap


Sedar tak sedar dah pukul 7, bila bangun rasa berat saja, memang sah KK ni demam, pening dah tak ada, cuma lemah, minta kat mak ubat demam.

Sekarang kan cuaca tak menentu, panas hujan, panas hujan, jadi semua kena jaga kesihatan ok, minum banyak air dan jaga makan

KK kerja, bangun pagi ni, rasa macam dah okay sikit, harap dapat kerja dengan baik, KK kena kuat !


2 ulasan: