Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 6 April 2015

Berakhir sudah cuti 4 hari :(


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Berakhir sudah cuti KK selama 4 hari, lama kan? memang pun, sebab rezeki dapat cuti, pengurus yang bagi, hehe


Bagi KK rasa macam dah lama, rindu nak kerja, kita macam itulah, bila kerja sibuk nak cuti, bila cuti sibuk nak kerja, haha

Bila cuti ni, sibuk tidur lewat, dah 4 hari 4 malam KK tidur lewat, nanti mulalah nak bangun pagi susah, lepas itu mengantuk


Esok KK kerja shift sebelah petang, nasib baik, haha, sebab dah rasa susah nak bangun pagi, memang jadi zombie KK jawabnya

Dah siap awal-awal pesan kat mak suruh masak sebab KK nak bawa bekal, hehe, jimat duit

Nanti dah susah nak cuti macam ni, sebab nanti 9 haribulan ni staff asal pizza akan berhenti, tinggallah KK berdua dengan si Kamal

Walau apapun, hidup perlu diteruskan :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan