Followers !

Khamis, 30 April 2015

Nasi Putih + Paprik Campur !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Hari-hari tak tahu nak makan apa, akhirnya KK pilih untuk makan masakan panas pula, tengok lah menu yang ada kat dinding tu, haha


Kiranya punya lama tenung, boleh tembus papan tu, haha, tak pasti nak makan nasi atau makan mee, akhirnya KK pilih nasi

Nasi pun banyak jenis, haha, ada nasi putih, ada nasi goreng, jadi pilih nasi putih saja, senang, lagipun nak makan dengan lauk

Akhirnya KK pilih nasi putih dengan paprik, paprik campur ayam dengan daging, dengan sabarnya tunggu, haha, perut dah kelaparan

Tengok hasil nampak menyelerakan, fuh ! berkerincong perut, nasib baik sedap, KK bagi 4 bintang ! hahaha, sebab boleh masuk tekak KK


2 ulasan:

  1. kite yg tgk gambar pun boleh terliur. inikan depan mata. hehe :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehe, memang sedap dan terliur !!

      Padam