Followers !

Khamis, 23 April 2015

Salam Jumaat...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Minggu lepas tak buat pun entri Salam Jumaat, tak sempat, sebab lepas pada KK balik dari masjid, terus siap-siap nak ke bandar, tengok wayang, hehe


Minggu ni kembali lagi, sebab KK ada masa, lama dah tak menaip, kerja kan, KK sibuk, tapi blog ni juga KK sayang, hehe

Kembali kita menjengah ke hari Jumaat, penghulu segala hari, semua sihat? alhamdulillah, KK semakin sihat dan cukup makan minum semua

Bulan ni KK rasa cepat sangat masa berlalu, mungkin KK banyak cuti, sedar tak sedar, minggu depan dah gaji, hehe, $$$$$

Semenjak 2 menjak ni, KK banyak sangat fikir, tak tahu lah fikirkan apa, tiba-tiba demam, kalau KK pergi kerja, mesti kawan kerja cakap, "awak ni demam kimi"

KK rasa tak ada apa-apa, masalah itu dugaan kan, tipulah, mana ada manusia tak ada masalah, kita semua berdepan dengan masalah dan pancaroba

KK kadang-kadang malas nak fikir sangat, tak jadi kerja dibuatnya, buat tak tahu saja, sibukkan diri, baru tak ingat sangat perkara yang kusut itu, hehe

Biaslaah kita manusia, tak setegar karang kononnya, hehe, tapi walau apapun yang terjadi, teruskan hidupmu kerana detik waktu itu masih berjalan tanpa berhenti,


Tiada ulasan:

Catat Ulasan