Followers !

Sabtu, 11 April 2015

Cuti hari ke-2 !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Semalam punyalah bosan dirumah, haha, tak tahu nak buat apa, tak keluar ke mana-mana pun


Malam tu barulah KK godek-godek dapur, pukul 10 baru nak sibuk buat kek, ada juga hasil kan, dari tengok tv yang entah apa cerita

Harini perancangan masih kabur, haha, tidak tahu lagi hala tuju ke mana, sebab semalam dah siap jemur habis kain baju

Kalau tak ada aral sangat, duduk saja dirumah, terlentang depan tv, macam ikan dugong, haha, sampai ke petang

Baiklah, hari Ahad kan, pasti ramai yang cuti, jadi selamat bercuti, pastikan cuti anda dihiasi dengan perkara yang berfaedah


2 ulasan:

  1. hehe. terlentang mcm ikan dugong?? haha!
    selamat bercuti :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha, maaflah, badan sebesar ini memang patut dikategorikan sebagai ikan dugong, hehe

      Padam