Followers !

Khamis, 2 April 2015

Kerja 6 hari, Cuti 4 hari !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Sampai tahap demam KK bila kerja lama sangat, paling habis pun kerja 3 hari saja, dan mesti cuti lepas tu, kalau tak memang demam


Badan tak kuat, tak tahu kenapa, haha, lelaki saja, tapi lembik, sedih KK, haha, tapi nak buat macam mana, dah macam ni

Ni pula kerja 6 hari, tahu tak macam mana? hari ke-4 tu dah rasa panas, tapi buat-buat tak tahu saja, sampai semalam memang panas

Nasiblah semalam dah hari terakhir kerja, sebab KK dah cuti, seronok sangat ! haha, bukan sehari tapi 4 hari


Pagi ni bangun dengan gembira, fikirkan aktiviti sampai 4 hari nak buat apa, memang seronok sangat tau

Sebenarnya KK kena tukar tempat kerja, tak kerja dah kat bakeri, kat bahagian lain, yang tu nanti KK cerita

Mungkin pasal kes tu, pengurus KK nak pujuk kot, haha, sebab tu bagi cuti sampai 4 hari, dan ada sangkut juga dengan hal lain

Aduh, pening kan, haha, sabar nanti KK cerita, jangan risau, banyak sangat kisah, tangan tak putus-putus nak taip ni

Apapun, selamat bercuti buat KK :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan