Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 13 April 2015

Hadiah GA SitiSharini.com sudah sampai !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera

Petang tadi, dalam jam 3.50 petang, kedengaran sebuah motosikal berhenti di hadapan rumah KK, bila jenguk sekilas, nampak encik posmen


KK biarkan saja, sebab peti surat dah ada di luar, mereka akan isi saja dalam tu, tapi, dia hon pula, pelik juga kan, KK pergi tengok

Rupanya, bukan encik posmen, encik PosLaju yang datang, haha, mata pun tak boleh pakai, haha, salah tengok, sebab baju lebih kurang

Sebab barang bawah 1kg, mereka akan hantar menggunankan motosikal, lebih dari itu, semua menggunakan van


Barangnya iaitu Halia Pala Mint, hadiah GA yang KK menang pada bulan lepas, hehe, dapat juga, ingatkan novel, rupanya gula-gula halia

Terima kasih kak, KK dah terima hadiah tu, nanti KK cuba makan, sebab sebelum ni tak pernah makan lagi Halia Pala Mint ni


2 ulasan: