Followers !

Ahad, 5 April 2015

Hantu Mak Jemah !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bila masa terlebih terluang ni, dah tak tahu sangat nak buat apa, buatlah rawatan muka kononnya, haha


Kadang sibuk kerja kan, sempat cuci muka saja, tak ada masa nak pakai segala benda tu, benda ni, sekadar cuci sahaja

Sekali sekala nak juga bersihkan muka dari dalam, nampak saja luar bersih, dalaman kita tak tahu kan


Malam ni rajin tu datang, tiba-tiba terasa nak pakai, sebab ada lagi lebih 2 paket shiseido mask ni, tu pun yang tahun bila KK pun tak pasti, haha

Bila pakai benda alah ni, nak tunggu kering tu memang makan masa, jadi kesabaran yang tinggi amat diperlukan disini.

Bila dah kering, saat ditunggu sudah tiba, masa nak tarik tu, sakit memang lah, tapi tipsnya senang, tarik cepat-cepat, KK biasa mula dari tepi


Kan dah nampak macam-macam kat situ, haha, jangan ingat muka kita bersih sangat, tapi dalaman perlu dijaga

Dah siap, basuh muka, dan jangan lupa pakai toner, sebab kita nak tutup balik pori yang terbuka tu, hehe, sekian




Tiada ulasan:

Catat Ulasan