Followers !

Selasa, 30 Jun 2015

Ramadhan 13 : Inventori !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Semalam KK balik lewat dari kerja, sebab semalam ada inventori, lagipun semalam kan hari terakhir bulan Jun


Kalau ikutkan semalam nak makan nasi air, tapi nasi air yang dicari tak jumpa, jadi merajuk lah  tak makan lah, haha, makan benda lain

Orang pun tak ramai mana, sebab hari biasa kan, lagipun puasa awal lagi, nanti dah dekat-dekat raya, hari biasa pun macam hari minggu

Kisah inventori atau kira stok sekarang cuma 2 kali sebulan, dulu seminggu sekali, penat sangat, bila dah 2 kali sebulan ni ringan sikit

Masuk hari ke - 14, selamat berpuasa kepada semua, lagi 16 hari lagi sebelum menyambut kedatangan lebaran


Tiada ulasan:

Catat Ulasan