Followers !

Jumaat, 10 Julai 2015

Lauk kegemaran !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tak jadi berbuka di Padang, sebab mak cakap nak masak, huhu, paling penting mak masak lauk kegemaran KK tau


Apa yang nampak dalam gambar tu, hehe, yang belah hujung sikit, tempe masak pedas dengan ikan bilis garing, huhu, memang kesukaan !


KK suka makan tempe, macam orang Indon kan, haha, memang dari dulu, kalau goreng macam tu saja pun KK makan, memang sedap

Lauk lain pun makan juga, semua makan senang, haha, ambil sikit-sikit, tapi paling banyak ambil yang tu lah, hehe

Alhamdulillah, kenyang dapat berbuka, dengan keluarga pula tu, kalau kerja jangan harap, haha, memang berbuka di tempat kerja


Tiada ulasan:

Catat Ulasan