Followers !

Rabu, 22 Julai 2015

Jalan-jalan cari makan!!


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Malam memang perut buat hal nak makan lah sangat, sebab kali terakhir makan petang tadi di rumah terbuka farah


Ingatkan nak makan chicken chop kat Hutan Bandar Bistro di Teluk Chempedak, malangnya pabila sampai, kedai tutup lagi

Jadi malas nak cakap banyak, terus keluar dari TC ke restoran Padi pada mulanya, tutup juga, akhirnya ke Semambu


Cuba makan di Char Kuey Teow Juara, katanya terkenal kat Kuantan ni, pertama kali ke sini, nak cuba rasa

KK makan nasi goreng Juara, kawan makan kuey teow Juara tu, ikut selera tekak bolehlah, asal KK boleh telan kira sedap, haha, lagipun perut lapar

Lepas makan terus balik, sebab dah lewat, esok ada nak ke lain lagi, balik rehat tidur, huhu, esok masih cuti, huhu


2 ulasan:

  1. Hi keyme...akak tgok macam best je tu...udang je nampak fresh

    BalasPadam