Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 7 Julai 2015

Kudapan malam


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Malam-malam ni kalau tak buat apa-apa mesti perut jadi lapar, padahal masa berbuka tadi dah makan banyak


Mulalah nak godek dapur tengok apa yang ada, buka peti ais nampak pula sekeping tempe yang baru mak beli

Cari pula tepung beras, hahaha, memang menjadi lah, apa lagi panaskan minyak dan gaul tepung dengan air

Tunggu minyak panas, terus goreng tempe celup tepung, goreng aampai garing dan angkat toskan minyak


Terus makan! kruk kruk tempenya, lenguh mulut nak mengunyah, tapi sebab suka makan sajalah

Selamat berpuasa semua, lagi 10 hari saja, lepas tu berhari raya lah kita, hehe, tak sabar nak raya !




Tiada ulasan:

Catat Ulasan