Spice of My Life

Followers !

Halaman

Isnin, 27 Julai 2015

Habiskan duit...


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Dari pagi tadi, misi KK habiskan duit, haha, bukan kita nak beli barang atau sibuk beli belah, tapi habiskan sebab bayar hutang


Haha, bayangkan sampai Streamyx kena sekat, pelik juga, sebab bil baru sampai untuk 2 bulan, tup-tup, tak boleh masuk, esoknya baru sampai bil, 3 bulan !


Patutlah kena potong, haha, jadi tadi terus bayar kan, alang-alang dah gaji, bayar terus habis untuk 3 bulan, habislah disitu RM 120++

Lepas dah habis bayar tu, ke U Mobile pula bayar bil bulan lepas, nasib tak banyak, cuma RM 34 sahaja, KK habis berjimat kalau bil ni, hehe


Penat pula, habiskan duit ke makan pula, makan KFC tau, sekali sekala tak salah, banyak kali kering poket lah, haha

Berjimatlah selagi boleh, mampu tengok saja iphone 6 kat U Mobile CENTRE, haha


Tiada ulasan:

Catat Ulasan