Spice of My Life

Followers !

Halaman

Ahad, 12 Julai 2015

Ramadhan 24 & 25 : Sibuk !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Hari yang sangat sibuk, Sabtu dan Ahad memang KK akan kerja, nak cuti pun payah, sebab memang orang akan ramai.


KK amat penat, dekat-dekat nak raya ni kan, ramai sangat orang, dengan nak beli persiapan raya, dengan nak beli juadah berbuka dan bersahur, jadi amat ramai

Tempat pizza KK tu, memang tak menang tangan, orang tak putus, lagi-lagi bila dekat waktu nak berbuka tu, ramailah sibuk nak membeli masa tu

Kadang-kadang rasa nak balik saja, tinggal kerja, haha, tapi takkan lah KK na buat mcm tu kan, tak elok, hilang etika kerja macam tu, jangan contohi, hehe

Orang sibuk nak raya, kita sibuk kerja, begitulah KK, tak habis-habis dengan kerja, baju raya tak beli lagi, nak tunggu malam raya baru nak pulun

Esok KK cuti, nak berjumpa kawan-kawan, hehe, tak sabar sebab dah janji nak berbuka sama-sama di Padang esok, insyaAllah jadi


Tiada ulasan:

Catat Ulasan