Followers !

Rabu, 1 Julai 2015

Ramadhan 14 : 1 Julai !!


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Masuk dah ke bulan baru, bulan 7, lagi beberapa bulan lagi kita akan melangkah ke tahun baru


Ya Allah, sekejapnya masa berlalu, tak sangka kan, tup tup dah bulan 7

KK kerja, tak sabarnya nak cuti, penat sangat, hari-hari kerja penuh, bila lah nak ada staff baru yang boleh ganti KK

Masuk bulan baru, tinggalkan yang lama, buka buku baru, tak lama dah nak raya kan, hehe, tak sabar

Baju Melayu pun KK tak beli lagi, perca kain mak dah bagi, nak beli sama warna kan, hehe, tahun ni warna kelabu

Salam ramadan ke-14, meniti kita lagi 16 hari untuk menyambut Aidilfitri yang bakal tiba tak lama lagi


Tiada ulasan:

Catat Ulasan