Followers !

Ahad, 5 Julai 2015

Kepenatan !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Ya Allah, penatnya, tak tahan dah rasa badan ni, dari semalam penat masih lagi tak habis dan ditambah pula harini


Hari semalam dan harini punyalah ramai orang kat tempat kerja KK, sampai tak menang tangan nak melayan, pizza dah beberapa kali tambah dalam peti

Masa rehat ni lah baru jumpa kerusi, dapatlah rehat sekejap, tak tahan sangat dah kaki ni, rasa nak balik pun ada, hahaha, macam-macam KK ni

Selasa ni baru cuti, maknanya esok kerja lagi, tak sabarnya nak cuti Selasa ni, nak tidur saja, sebab tidur selalu tak cukup, lepas sahur tidur sekejap dan bangun semula

Baiklah, masa rehat pun dah nak habis, KK masuk kerja dulu, nak sambung kerja yang tak pernah habis, haha


1 ulasan:

  1. selamat petang..kalau nak shopping raya jangan lupa singgah blog syira lokman..banyak promosi tauuu ! :D

    BalasPadam