Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 21 Ogos 2015

Mee Sup Perut + Daging *_*


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Kalau waktu sekarang pekena mee sup memang sedap, kalau kena dengan selera kita, memang tambah lah jawabnya makan tu, hehe


2 hari lepas KK makan mee sup masa waktu rehat, tak tahu nak makan apa dah, jadi terus pesan mee sup, untuk kelainan pilih lauk daging dan perut, campur sekali

Makan di Aida Corner, murah kat sini, kalau tempat kerja KK dekat saja, jalan kaki dalam 10 minit terus sampai, pilihan makanan pun banyak


Harini KK kerja petang, KK bawa bekal, mak dah masak, lauk tempe masak pedas dan sayur lemak labu, wuhuu, tak sabar nak makan masa rehat nanti

KK nanti cuti semula hari Isnin dan Selasa, haha, balas dendam sekali, lama dah tak cuti 2 hari macam tu, hehe, boleh rehat lama sikit

Baiklah, KK nak masuk kerja ni, harap semua yang bercuti luangkan masa bersama keluarga dan orang tersayang, selamat berhujung minggu




Tiada ulasan:

Catat Ulasan