Spice of My Life

Followers !

Halaman

Khamis, 6 Ogos 2015

Rest Day !


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Salam Jumaat kepada semua, harini KK cuti, huhu, macam biasa dan tak perlu di tanya, memang setiap hari Jumaat KK akan bercuti


Macam mana semua? sihat? kalau sihat alhamdulillah, kalau tak berapa sihat, rujuk doktor, dapatkan ubat, dan ingat makan ubat tu, hehe

Masuk bulan baru sekejap saja, harini dah 7 haribulan, tup tup tak perasan dah masuk bulan 9, masa berlalu sangat pantas, kita sendiri pun tak sedar

Tak ada apa-apa perancangan setakat sekarang, nak keluar malas pula, tengok keadaan dulu, dan keperluan, kalau rasa perlu, keluarlah, kalau tidak, di rumah sahaja

Selamat bercuti kepada yang bercuti, yang bekerja, teruskan bekerja semua :)


2 ulasan: