Spice of My Life

Followers !

Halaman

Jumaat, 28 Ogos 2015

Salam Jumaat


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Lewat sedikit KK bersiaran harini, baru saja balik dari bandar, ada kerja sikit, jadi ni baru balik, penat tak hilang


KK balik dari solat Jumaat, dan terus tukar baju, dalam 2:30 petang tu dah ada dalam kereta kawan, pergi bertiga, teman kawan temuduga kerja

Harini KK cuti, sehari saja, nanti esok kerja petang, nak dekat-dekat merdeka ni, macam-macam pula promosi yang ada kat pizza

KK mungkin bulan depan dah berhenti kerja, nanti awal bulan 9 KK nak hantar notis berhenti kerja selama sebulan, jodoh tak panjang

Malam nanti kalau jadi nak keluar main badmintion lagi, aktiviti sihatkan badan lagi, hehe, ada kawan ajak, kalau main ramai-ramai baru seronok kan, hehe

Selamat berhujung minggu semua :)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan