Spice of My Life

Followers !

Halaman

Sabtu, 15 Ogos 2015

Shift petang


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Bulan ni memang KK boleh dikira 90% kerja petang, pergi kerja cerah, balik kerja gelap, begitulah hari-hari kecuali cuti, haha


Seperti hari ini, KK kerja petang, hari Ahad pula, semestinya keadaan pasaraya sungguh ramai orang, macam-macam jualan murah kan, dengan orang cuti

KK tak kisah pun kerja pagi atau petang, sama sahaja, kalau kerja pagi, balik petang, kalau kerja petang balik malam

Sekarang KK dah ada seorang kawan, jadi di bahagian pizza ada 2 orang staff, kami bergilir-gilir cuti, dan dia pagi, KK memang kerja petang

KK pun nak siap-siap pergi kerja ni, hehe, kepada yang bercuti tu, untunglah, haha, biasalah, kerja swasta memang macam ni, hehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan