Spice of My Life

Followers !

Halaman

Selasa, 4 Ogos 2015

Rezeki di kepetangan hari *_*


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Tak sangka rezeki di petang hari, tiba-tiba ada orang bawa balik ayam goreng pula, hehe, melantak pula dengan keluarga


Kakak balik kerja tadi bawa balik ayam goreng KFC, bolehlah buat makan petang, KK cuma makan sekali saja harini, diet konon, haha

Lama juga tak makan ayam goreng KFC ni, tak lah sampai terliur, hehe, sekadar teringin tu tak ada lagi, tapi dah orang paksa makan, kita makan saja

Makanlah 2 ketul KK ni, bukan banyak pun, ada banyak lagi lebihnya, adik tak makan lagi, cukuplah untuk alas perut, sebab malam ni nak keluar makan, hehe

Terima kasih kakakku, semoga dimurahkan rezeki !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan