Followers !

Sabtu, 1 Ogos 2015

Selamat Datang Ogos ^


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Masa berlalu begitu pantas, tak sedar berjalan cepat sangat, pejam celik pejam dah masuk bulan 8, nak habis tahun


Sekejap saja masa berlalu kan? sedar tak sedar dah masuk kita bulan baru, bulan Ogos pula tu, bulan kemerdekaan bagi seluruh rakyat Malaysia

Bila kerja ni, memang tak berasa sangat masa berlalu, kerja kerja kerja, cuti cuti cuti, terus habis bulan, sedar sedar dapat gaji, lepas tu gaji habis, haha

Biasalah kan, begitulah kehidupan, masuk bulan baru ni, macam-macam nak fikir, nak tunggu hari lahir lambat lagi, hehe, 2 bulan lagi tau


Apapun, selamat datang Ogos, harap anda baik dengan saya, nak perkara gembira saja, tak nak sedih-sedih sangat, hehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan