Followers !

Jumaat, 6 Januari 2017

Ayam goreng + Sayur campur


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

Dihari Jumaat yang berhening ini, KK nak bangun pagi tadi pun susah sebab sejuk sangat, tak nak berpisah dengan selimut, hehe


Asalnya nak beli ikan, tapi ikan yang KK nak tu tak ada, terpaksa beli ayam, kita goreng saja, dan goreng sayur sikit

Kacang panjang dan lobak merah dipotong halus, tumis bawang dan campak saja sayur tu, goreng lah sampai lembut

Ayam tu macam biasa, sebatikan dengan kunyit dan goreng sampai garing, jadilah dua lauk untuk harini

2 ulasan:

  1. Simple mcm ni la yg buat bertambah nasi

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul kak, masak biasa-biasa lah yg buat kita makan banyak, haha

      Padam